Често задавани въпроси

ПРИСТИГАНЕ И ЗАМИНАВАНЕ

Какво е РАБОТНОТО ВРЕМЕ на рецепцията?

Рецепцията работи денонощно.

Какви ДОКУМЕНТИ ще ми бъдат поискани при регистрацията?

При настаняване гостите на хотела трябва да представят валиден документ за самоличност (лична карта/паспорт), а за децата под 2 г. - акт за раждане.

При резервация с предплащане, е необходимо да се представи и кредитната карта на картодържателя.

Не е нужно да предоставяте разпечатана резервацията си.

Има ли ВЪЗРАСТОВО ОГРАНИЧЕНИЕ за настаняване в хотела?

Гостите на хотела трябва да бъдат пълнолетни към момента на настаняването. Непълнолетните и малолетните са добре дошли, ако са придружени от близък роднина или ако предварително е предоставено нотариално заверено родителско съгласие. Свържете се с Вашите местни власти за по-подробна информация.

Какво е стандартното време за НАСТАНЯВАНЕ и ЗАМИНАВАНЕ?

Гостите на хотела могат да се настанят след 14:00 ч. и освобождават стаята до 12:00 ч.

Ако пристигнете по-рано, може да оставите багажа си в стаята за съхранение на багаж при Рецепция, докато стаята се подготви.

Възможно ли е КЪСНО ЗАМИНАВАНЕ след 12:00 ч.? Има ли допълнителна такса?

Късното заминаване зависи от наличността на свободни стаи и не може да бъде гарантирано. Ако желаете по-късно заминаване, моля да предупредите хотела възможно най-рано.

Дължими са следните допълнителни такси:

  • До 5 допълнителни часа: 50 % от цената на последната нощувка.
  • За повече часове се таксува цяла нощувка.

* всички гости, които резервират чрез нашия сайт, могат да се възползват от допълнителни 2 часа (заминаване до 14:00 ч.)

Възможно ли е РАННО НАСТАНЯВАНЕ преди 14:00 ч.? Има ли допълнителна такса?

Ранното настаняване зависи от наличността на свободни стаи и не може да бъде гарантирано.

Ако желаете да се настаните по-рано, уведомете хотела възможно най-рано.

Дължат се следните допълнителни такси:

  • До 6 допълнителни часа се заплащат 50 % от стойността на първата нощувка
  • В останалите случаи се заплаща цяла нощувка.

* всички гости, които резервират чрез нашия сайт, могат да се възползват от допълнителни 2 часа (настаняване след 12:00 ч.)

Може ли да бъде гарантирано, че стаята, която съм резервирал, ще има ВИДА ЛЕГЛА, наличие на БАЛКОН, ГЛЕДКА И МЕСТОПОЛОЖЕНИЕ, което съм поискал?

Винаги отбелязваме предпочитанията на гостите в резервациите и профилите им и се стараем да отговорим на очакванията им. За съжаление, невинаги можем да отговорим на всички предпочитания, тъй като повечето зависят от местоположението и характеристиките на самите стаи, наличността и предварително потвърдените подобни заявки.

За най-важните изисквания обикновено се свързваме с госта по имейл за допълнителни уточнения.

Важно е да се отбележи, че на високите етажи са разположени само апартаментите. Ако желаете панорамна ГЛЕДКА към града и Витоша, най-подходящо е да резервирате някой от Екзекютив апартаментите, които разполагат с големи тераси.

Имайте предвид, че независимо от разликата в стаите, те са еднакво удобни.

Може ли да СМЕНЯ ТИПА СТАЯ при настаняване?

Стига да имаме свободни стаи от желания вид, това е възможно срещу заплащане на разликата в цената.

МЕСТОПОЛОЖЕНИЕ И УПЪТВАНИЯ

Къде СЕ НАМИРА хотел "ФАВОРИТ"?

Хотелът се намира в центъра на София - ул. "Княз Борис I" 193, до метрото, в близост до пл. "Лъвов мост" и недалеч от Централната автогара и ЖП гара. Удобното местоположение е лесно достъпно и от летище София, което е на около 11 км.

Как да стигна до хотела от ЦЕНТРАЛНАТА АВТОГАРА / ЖП ГАРА?

Хотелът се намира на близко разстояние от Централната автогара / ЖП гара.

  • Ако сте пеша:
  1. Когато излезете от гарата, продължете по бул. "Кн. Мария Луиза" в посока пл. "Лъвов мост". След около 400 м завийте надясно по ул. "Клокотница" (покрай хотел "Рамада") и след това наляво по ул. "Княз Борис I". След по-малко от 100 м от дясната си страна ще откриете хотел "Фаворит".
  2. Когато излезете от гарата, продължете по бул. "Кн. Мария Луиза" в посока пл. "Лъвов мост". След около 500 м на светофара завийте надясно по ул. "Козлодуй" и след 100 м наляво по ул. "Княз Борис I". Хотелът ще бъде на 20 м от лявата Ви страна.
  • Ако сте с кола:
  1. Тръгнете по бул. "Кн. Мария Луиза" в посока пл. "Лъвов мост". След около 500 м на първия светофар завийте надясно по ул. "Козлодуй" и след това надясно по ул. "Княз Борис I". На 20 м от лявата си страна ще откриете хотел "Фаворит".
  2. Тръгнете по бул. "Христо Ботев". След 400 м завийте наляво по ул. "Козлодуй". Продължете около 300 м и завийте наляво по ул. "Княз Борис I". На 20 м от лявата си страна ще откриете хотел "Фаворит".

Как да стигна до хотела от ЛЕТИЩЕТО?

Гостите на хотела могат да дойдат от летището с такси, трансфер (с предварителна заявка) или с градския транспорт.

По-подробни отговори и упътвания има в следващите въпроси.

Как мога да се възползвам от ЛЕТИЩЕН ТРАНСФЕР от/до хотела?

Свържете се с нас възможно най-рано, за да организираме трансфер от/до летището, като ни изпратите номера на полета и терминала, часа на пристигане и броя на пътниците.

Актуални са следните цени (на кола / мини бус):

  • до 3 човека – 20 евро;
  • до 8 човека – 30 евро;
  • до 18 човека – 50 евро.

Моля да имате предвид, че не можем да гарантираме късно заявени трансфери, както и трансфери за датите 31 декември и 1 януари.

Как мога да си поръчам ТАКСИ на летището?

На летището има гишета, откъдето може да се поръча такси. Повечето таксиметрови компании предлагат следните тарифи: 0.79 лв./км през деня (от 06:00 до 22 ч.) и 0.90 лв./км през нощта (от 22:00 ч. до 06:00 ч.).

Какъв е най-удобният начин да се стигне от летището до хотела, ползвайки ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ?

Най-кратко може да се придвижите с метрото /червената линия/. Трябва да слезете на метростанция "Сердика", където да се прекачите за една спирка (до метростанция "Лъвов мост") на синята линия в посока Обеля. Следвайте изхода за Централната автогара, който се намира от дясната страна веднага след автоматичните врати. След това следвайте указателните табели, за да стигнете до хотела. Пътуването ще Ви отнеме общо около 45 мин. За допълнителни упътвания, ни се обадете.

Коя е НАЙ-БЛИЗКАТА МЕТРОСТАНЦИЯ? Откъде мога да си закупя БИЛЕТИ и колко струват?

Хотелът се намира между две метростанции, като метростанция "Лъвов мост" е по-близката (по-малко от 5 мин. пеша), а метростанция "Централна ЖП гара" е на 7-8 мин. пеша.

Билетът струва 1.60 лв., без значение от изминатото разстояние и може да се закупи от машините за билети до входовете на метрото или от гишетата на самите метростанции. Дневна карта за цялата градска мрежа струва 4 лв.

Имайте предвид, че за багаж, по-голям от 60/40/40 см, трябва да за закупи допълнителен билет.

Колко далече са най-близките спирки на ТРАМВАИ, АВТОБУСИ, ТРОЛЕИ? Колко струват БИЛЕТИТЕ и къде мога да си ги закупя?

Около пл. "Лъвов мост" има много спирки на градския транспорт, водещи към различни части на столицата. За повече информация, посетете https://www.sofiatraffic.bg/bg/common/ или се свържете с нас, за да Ви упътим.

Един билет струва 1.60 лв., независимо от изминатото разстояние по една линия и може да се закупи от машините за билети, павилионите на спирките и понякога от водача на превозното средство. Дневна карта за цялата градска мрежа струва 4 лв.

Имайте предвид, че за багаж, надвишаващ размерите 60/40/40 см, трябва да се закупи допълнителен билет.

Билетите трябва да се перфорират след качването в превозното средство (и изкл. на метрото).

ЦЕНИ

Каква е ЦЕНАТА на нощувка?

Цените не са фиксирани и варират според периода, заетостта, типа стая и вида тарифа.

Затова не можем да дадем ориентировъчни цени. Лесно може да проверите актуалната цена за периода на престоя си в директната ни резервационна форма и да получите най-добрите ни цени.

Колкото по-рано резервирате, толкова по-ниска цена ще получите.

В три лесни стъпки посочете датите за Вашия престой, типа стая, отговарящ на Вашите изисквания, както и предпочитания метод за гарантиране на резервацията – с авторизация или пълно предплащане на престоя чрез предоставена от Вас кредитна карта.
Цените са на стая.

Резервирайки директно, ще можете да се възползвате и от 10% отстъпка за добре дошли в нашия ресторант, безплатно ползване на басейн, фитнес и термална зона наблизо, както и ранно настаняване от 12:00 ч. или късно напускане до 14:00 ч. (в зависимост от наличните стаи).

Какво е ВКЛЮЧЕНО В ЦЕНАТА?

Всички цени включват 9% ДДС и туристически данък. Няма скрити други такси.

С изключение на някои специални оферти, всички цени включват и закуска.

Включен е неограничен Интернет достъп.

На каква ЦЕНА мога да си РЕЗЕРВИРАМ НА СТРАНИЦАТА на хотела? Какви са текущите ПРОМОЦИИ?

Гарантираме най-добрите онлайн цени, когато резервирате през нашата резервационна форма.

Специалните оферти са достъпни, когато се въведе техния Бонус код.

Какво е БОНУС КОД?

Бонус кодовете се използват, за да видите специалните ни оферти с допълнително намаление на цените.

Целогодишно са активни бонус кодовете за Ранни резервации (EARLY2019) и Продължителен престой (LONG2019).

За специални случаи и сезонни пакети понякога публикуваме допълнителни цени, налични в Оферти и/или в нашата Фейсбук страница.

Каква е РАЗЛИКАТА между предлаганите тарифи?

Резервациите могат да се направят на Цена без право на анулация или на Стандартната цена. Специалните оферти са с предплащане и без право на анулация.

Най-общо разликата се състои в това дали гарантирането на престоя е с предплащането му или с блокирането на сумата за първата нощувка. За повече информация, вижте ГАРАНЦИИ, ПЛАЩАНИЯ И ПОЛИТИКА НА АНУЛАЦИИТЕ.

Необходима е КРЕДИТНА КАРТА, за да се направи резервацията.

Има ли ОТСТЪПКИ ЗА ДЕЦА?

Децата до 6.99 г. спят безплатно в стаята на родителите. Предоставяме безплатно бебешка кошара за деца до 2 г.

Децата над 7 г. се таксуват като възрастни.

Има ли специални отстъпки за ГРУПИ?

Ако желаете да резервирате повече от 4 стаи, моля да се свържете с Продажби за повече информация.

ГАРАНЦИИ, ПЛАЩАНИЯ И ПОЛИТИКА НА АНУЛАЦИИТЕ

Какви за вариантите за ГАРАНТИРАНЕ НА РЕЗЕРВАЦИЯ?

Най-общо има 2 вида гарантиране на престоя според избраната тарифа:

  • С ПРЕДПЛАЩАНЕ – цена без право на анулация;
  • С ГАРАНТИРАНЕ С КРЕДИТНА КАРТА – стандартна цена.

 

С ПРЕДПЛАЩАНЕ е, когато предварително заплащате изцяло хотелското настаняване. Кредитната карта ще бъде таксувана в деня на получаване на резервацията. Ще са дължими само допълнително ползваните услуги по време на престоя като мини бар, рум сервиз и др.

При анулация, изменение или нереализиране на предварително направената резервация, предплатената сума не се възстановява (нито пълно, нито частично).

* При невалидна кредитна карта или такава с недостатъчна наличност, резервацията се счита за негарантирана и отпада автоматично.

С ГАРАНТИРАНЕ С КРЕДИТНА КАРТА е, когато всъщност не заплащате престоя си при правенето на резервацията, а само давате гаранция за него с кредитната си карта. Имате право да променяте или да отмените резервацията си до 1 ден преди пристигането.

Когато сте избрали стандартната цена, ние само ще блокираме стойността на първата нощувка 30 дни преди датата на настаняването. Това означава, че няма предварително да таксуваме картата освен в случай на неявяване или късна анулация. При пристигане в хотела тази сума ще бъде отблокирана и ще може да изберете как да платите престоя си: в брой или с карта.

В случай на анулация на резервация повече от 24 часа преди пристигане, ще освободим блокираната сума същия ден.

Трябва да имате предвид, че, за да се отрази отблокирането на сумата в банковата сметка, обикновено това отнема до няколко работни дни.

* В случаите на промяна на датите на престоя, броя гости или вида на помещението може да има разлика в първоначалната цена.

* При невалидна кредитна карта или такава с недостатъчна наличност, резервацията се счита за негарантирана и отпада автоматично.

Мога ли да направя РЕЗЕРВАЦИЯ ЗА ДРУГО ЛИЦЕ, но да я платя с моята кредитна карта?

Приемаме подобни резервации, като е необходимо да бъдат изпълнени някои условия.

В случаите когато картодържателят не съвпада с госта, нашата банка изисква хотелът да получи съгласието на картодържателя за таксуването на кредитната му карта за гарантиране на хотелското настаняване.

В официалната банкова авторизационна форма, която трябва да ни изпратите попълнена, е необходимо да се посочат:

  • данните на предоставената кредитна карта – Ако вече сме получили номера на кредитната карта чрез криптирана връзка, например през нашата резервационна форма, може да отбележите само последните 4 цифри от него.
  • сумата, която трябва да се таксува;
  • името на госта, който ще ползва хотелското настаняване;
  • името + подпис на картодържателя.

 

С цел предотвратяване на злоупотреби допълнително е необходимо към попълнената авторизационна форма да се приложат сканирани двустранно пластиката на кредитната карта, както и документ за самоличност на картодържателя.

Ако картодържателят ще бъде втори гост в стаята, а резервацията е на друго име, трябва да ни уведомите и в този случай ще попълните лично при настаняване авторизационната форма. Кредитната карта ще бъде поискана при настаняването за справка.

Веднага след получаването на необходимите документи ще направим плащането/авторизацията и ще потвърдим резервацията.

Ако след направена резервация, не получим горните документи до 24 часа, ще анулираме резервацията, тъй като тя не може да се гарантира.

Мога ли да получа ФАКТУРА НА ФИРМА за престоя си?

Съгласно българското законодателство сме задължени да издадем фактура до 5 календарни дни след извършване на плащането. Ако не е предоставена информация за фирма и престоят е след този срок, фактурата по подразбиране се издава на картодържателя като физическо лице.

Преиздаването на фактурата може да отнеме време. Това може да се избегне, ако ни предоставите данните на фирмата предварително.

Защо трябва да ползвам КРЕДИТНА КАРТА, когато резервирам през сайта?

ДЕБИТНИТЕ КАРТИ обикновено не могат да бъдат таксувани дистанционно и съответно не могат да служат за гаранция по резервацията.

Поради това, за да се гарантира резервацията, е необходима КРЕДИТНА КАРТА. Тя ще бъде поискана при настаняването за справка.

БЕЗОПАСНО ли е да въведа детайлите от кредитната си карта в резервационната форма?

Използваме SSL протокол за нашата онлайн резервационна форма, който криптира и защитава подадената лична информация.

Ако въпреки това не се доверявате да въведете личните си данни, свържете се с нас, за да Ви предложим алтернативни варианти за плащане.

Какви ВИДОВЕ КРЕДИТНИ КАРТИ приемате?

В момента приемаме следните кредитни карти: Visa, MasterCard, JSB, American Express, V-pay, Yes, Donna, Transcard.

ДЕБИТНИТЕ КАРТИ не могат да служат за гаранция по резервацията, но могат да се използват за разплащане на място.

Как мога да ПРОМЕНЯ/ АНУЛИРАМ резервацията си?

Според избраната тарифа за гарантиране на резервациите се прилагат различни правила за промени и анулации.

  • При избрана Стандартна цена: Когато се направи писмена заявка до екипа на рецепция до 24 ч. преди датата на настаняване (до 12:00 ч.), не се дължи неустойка и блокираната сума в кредитната карта се освобождава същия ден. За късни анулации, промени в резервацията или неявяване блокираната сума, равна на сумата за първата нощувка, не се възстановява.
  • При тарифа Без право на анулация промените и анулациите водят до неустойка, равна на 100% от платената сума.

Мога ли да направя РЕЗЕРВАЦИЯ БЕЗ КРЕДИТНА КАРТА?

За съжаление, резервацията не може да се потвърди без валидна кредитна карта. Всички негарантирани резервации се анулират без допълнително известяване.

Възможно е да използвате чужда кредитна карта при някои условия или да направите банков превод в някои случаи.

Свържете се с нас, за да ви дадем по-подробна информация.

ОБЩА ПОЛИТИКА

Какъв е МАКСИМАЛНИЯТ БРОЙ ГОСТИ, които могат да нощуват в стаята?

Всички стаи и апартаменти са за настаняване на двама души на редовни легла.

Максималният брой гости, които могат да бъдат настанени в една стая, зависи основно от типа стая - някои от стандартните стаи и всички стаи Фаворит /делукс/ позволяват настаняване до 3-ма госта. Само в апартаментите е възможно настаняване на 4 госта.

Допълнителният гост се таксува 15 евро.

Какви ДОПЪЛНИТЕЛНИ ЛЕГЛА ползват гостите?

Допълнителните гости над стандартния капацитет на стаята използват разтегаем фотьойл (в стандартните стаи и в стаите Фаворит) или разтегаем диван (в апартаментите). Моля да се уверите, че сте ни предупредили навреме за броя на гостите в стаята, за да можем да се съобразим с желанията Ви и да подготвим подходящата стая. Не можем да гарантираме наличност, ако молбата е направена твърде късно.

ПУШЕНЕТО разрешено ли е?

Пушенето е ЗАБРАНЕНО във всички затворени пространства на територията на хотела. Това правило важи и за електронните цигари, вейп течностите и наргилетата.

Хотелът запазва правото си да откаже следваща резервация на нарушителя или следващо настаняване дори при предплатена резервация или договорени отношения.

Съгласно чл. 218, ал. 1 от Закона за здравето нарушителят на забраната за тютюнопушене в закритите обществени места се наказва с глоба от 300 до 1000 лв.

На гостите, които пренебрегват или нарушават политиката за пушенето в стаите, ще бъде таксувана предоставената кредитна карта със 100 лева.

Всяка нанесена щета от пушенето ще бъде считана за вреда по хотелското имущество.

* Възможно е да се пуши единствено на балконите, с които повечето стаи разполагат.

Разрешени ли са ДОМАШНИТЕ ЛЮБИМЦИ?

Домашните любимци са забранени с изключение на кучетата-водачи.

ВРЕДИ по хотелското имущество

Хотелът запазва правото си да таксува гостите с тройната стойност за отстраняване на вредата по хотелското имущество, причинена случайно, преднамерено или от небрежност. Ако вредата се установи след заминаването на госта, си запазваме правото да таксуваме кредитната/дебитната карта на госта с тройната стойност на причинената вреда.

ЛИПСИ на хотелско имущество

Запазваме си правото да таксуваме гостите с тройната стойност на липсващото хотелско имущество, което е изчезнало без нашето съгласие.

Ако липсата се установи след заминаването на госта, хотелът си запазва правото да таксува кредитната/дебитната карта на госта.

Връщане на КЛЮЧ КАРТА и/или КЛЮЧ

В случай че ключ карта и/или ключ се повреди или не се върне на рецепцията от госта при заминаване, се таксува допълнително 15 лв.

Правила за МИНИ БАРА

Консумираните храни и напитки от мини бара се заплащат до заминаването, след проверка от дежурната камериерка.

Политика за ВЪНШНИТЕ ГОСТИ

При външни посетители в стаята независимо от продължителността на престоя им се заплаща допълнително 10 евро/човек/ден.

ПРЕМЕСТВАНЕ

В слу­чай, че Хотелът не е в съ­с­то­я­ние да пре­до­с­та­ви на­с­та­ня­ва­не на кли­ен­ти­те, за ко­и­то има по­т­вър­де­на резервация, Хотелът оси­гу­рява алтернативно настаняване в друг хотел от същата категория и в съ­що­то на­се­ле­но мя­с­то, като поема транспорта до алтернативното място за настаняване.

Право да помолим ГОСТА ДА НАПУСНЕ - Неподходящо поведение

Според хотелската ни политика всички гости и служители имат право да се отнасят с тях с достойнство и уважение и като отговорни домакини вярваме, че имаме задължението към тях да ги предпазим от неподходящо поведение. Ако дежурният мениджър смята или е доведено до неговото знание, че някакви действия на гост са неприемливи, хотелът си запазва правото, след като бъдат проверени всички твърдения, да предприеме действия срещу госта. В зависимост от сериозността на действията на госта, полицията може да бъде повикана по усмотрение на хотела и/или гостите могат да бъдат помолени да напуснат хотела.

УДОБСТВА

Каква е РАЗЛИКАТА В ТИПОВЕТЕ СТАИ?

Най-общо типовете стаи се делят на:

  • СТАНДАРТНИ СТАИ със спалня или с две отделни легла;
  • ДЕЛУКС СТАИ с king-size спалня и балкон;
  • АПАРТАМЕНТИ: Екзекютив – със спалня и панорамна тераса или Комфорт – с отделни легла и балкон.

 

Стаите се различават основно в размера, допълнителните удобства и леглата. Някои от тях гледат на изток, други на запад. Повечето имат вана. С изключение на няколко Стандартни стаи с отделни легла, всички стаи и апартаменти имат балкони. Моля, вижте СТАИ за по-подробна информация.

С какво РАЗПОЛАГАТ СТАИТЕ?

Всички хотелски стаи разполагат с климатик, LCD телевизор, телефон (в стаята и в банята), масичка, мини бар и сешоар. Налични са и кърпи, сапун и шампоан/душ-гел.

На разположение на гостите за безплатно ползване в Стаи Фаворит и всички апартаменти допълнително има:

  • халати
  • ел. кана
  • чай и кафе
  • чехли
  • соли за вана (без апартамент Хармония)
  • шапка за душ и клечки за уши
  • тампон за обувки
  • обувалка
  • четка за дрехи
  • игленик

Какъв е ИНТЕРНЕТ достъпа, който хотелът предлага?

Безплатен високоскоростен Wi-Fi е наличен НАВСЯКЪДЕ в хотела. Текущата парола ще бъде записана на Вашия хотелски паспорт.

Освен това, има също и кабелен Интернет. На Рецепция може да получите кабел.

Има ли международни ТВ КАНАЛИ?

Налични са над 100 цифрови канала на най-популярните езици.

Има ли помещение за СЪХРАНЕНИЕ НА БАГАЖ?

Да, багажът може да бъде оставен безплатно в помещението за багаж близо до Рецепцията. Попитайте персонала за помощ.

Не носим отговорност за непотърсен багаж над 2 месеца от датата на заминаването.

Предлагат ли се СЕЙФОВЕ?

На разположение на гостите има безплатни сейфове при Рецепцията.

Предлагате ли услугите ПРАНЕ и ГЛАДЕНЕ?

Актуален ценоразпис и срокове за изпълнение можете да намерите в информационната папка в стаята.

Налични ли са ЮТИЯ и гладачна дъска?

Гостите могат да вземат ютия и гладачна дъска от персонала на Рецепция.

Хотелът предоставя ли БИЗНЕС УСЛУГИ?

На партера в лоби бара има компютър за безплатно ползване от гостите. На Рецепция има принтер, копирна машина, факс и скенер.

Кога ще бъде ПОЧИСТЕНА моята стая?

Почистването на стаите е ежедневно.

Как стои въпроса с ПАРКИРАНЕТО?

Хотелът няма собствен паркинг за автомобили, но има възможност безплатно да се паркират велосипеди и/или мотоциклети.

Гостите могат да паркират колите си в района на хотела, където действа платено почасово паркиране в Зелена зона на цена от 1 лв. на час в работните дни. Талони за паркиране се продават и на рецепцията. Заплащането може да стане и чрез SMS на номер 1303, съдържащ регистрационния номер на автомобила. Тази услуга е валидна само за съобщения от български мобилни оператори.

Наблизо има охраняем открит платен паркинг (пред хотел "Рамада"), където гостите ползват преференциална цена. Резервация за този паркинг не е възможна.

За допълнитена информация за възможностите за паркиране се свържете с нас или попитайте на Рецепцията.

Хотелът има ли АСАНСЬОР?

Наличен е асансьор, който обслужва всички етажи.

Предлагат ли се СТАИ ЗА ХОРА В НЕРАВНОСТОЙНО ПОЛОЖЕНИЕ?

Хотелът няма специално оборудвани стаи за хора с двигателни увреждания.

Въпреки това, партерното ниво и всички етажи са достъпни с инвалидна количка. На разположение за ползване е инвалидна количка, която влиза в асансьора.

Възможно ли е да си поръчам ДОПЪЛНИТЕЛНИ ЕКСТРИ в стаята?

Има много варианти за допълнително зареждане напр. кошница с плодове, цветя, изненада в стаята. Свържете се с нас, за да ни споделите желанията си и да Ви направим индивидуална оферта.

РЕСТОРАНТ

Какво е РАБОТНОТО ВРЕМЕ на ресторанта?

Ресторантът е отворен всеки ден от 07:30 до 23:30. Кухнята работи по а-ла-карт меню от 11:00 до 22:30 ч., а барът е отворен до 23:30 ч.

Кога е ЗАКУСКАТА?

Закуската се сервира всеки ден от 07:30 до 10:00 ч.

Какъв ТИП Е ЗАКУСКАТА?

Обикновено закуската се сервира на блок маса и съдържа подбрани сезонни плодове, различни видове сирена, българско кисело мляко, колбаси и меса, яйца, зеленчуци, зърнени закуски, прясно изпечени бекон и наденички.

Очакват Ви и домашно приготвени питки, палачинки, мъфини, шоколадов крем и ябълков пай.

На разположение са няколко вида натурален сок. Различни видове чай и кафе еспресо се приготвят на място на бара.

Има ли РУМ СЕРВИЗ?

Рум сервизът се предлага от 10:00 до 23:30 ч.. Моля да имате предвид, че кухнята затваря в 23:00 ч. и последните поръчки се приемат най-късно до 22:30 ч. Напитките могат да се поръчат и сервират до 23:30 ч.

Какви ЯСТИЯ и НАПИТКИ се предлагат в ресторанта?

Избрани класически рецепти от българската и международната кухня ще задоволят очакванията на всички гости.

Моля, посетете РЕСТОРАНТ или МЕНЮ за по-детайлна информация.

Предлага ли се ПОЛУПАНСИОН или ПЪЛЕН ПАНСИОН?

Обикновено предлагаме само нощувка със закуска. Въпреки това понякога е възможно да предложим полупансион (пакет нощувка със закуска и вечеря). Свържете се с нас за по-нататъшна информация.

Има ли избор на храни за хора на специален РЕЖИМ или ДИЕТА?

Препоръчваме на гостите на специален хранителен режим или с алергия да се обърнат към персонала, за да бъдат посъветвани за възможните варианти.

Как мога да РЕЗЕРВИРАМ МАСА в ресторанта?

Маса може да се резервира на телефони 02 803 50 35, 0885 79 78 24, на вътрешен номер 555, чрез e-mail: info@hotelfavorit.bg или директно на място.

Може ли да се ПРЕХВЪРЛИ СМЕТКАТА МИ НА СТАЯТА?

Ако искате да прехвърлите сметката от ресторанта на тази на стаята, предварително трябва да сте гарантирали престоя си с кредитна карта на Рецепция.

НЕ СЪМ ГОСТ на хотела / НЕ СЪМ ПЛАТИЛ ЗА ЗАКУСКА. Мога ли да ЗАКУСВАМ все пак?

Всеки е добре дошъл да се наслади на нашата закуска. Цената е 5 евро/човек.

Има ли налични СТОЛЧЕТА ЗА ХРАНЕНЕ на малки деца?

Персоналът ще Ви донесе столче за хранене, когато е необходимо.

ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ

ЗАГУБИХ ФАКТУРАТА си / сметката си. Как мога да получа копие?

Моля свържете се с нас, за да Ви изпратим копие.

В случай че съм ЗАБРАВИЛ НЕЩО в хотела, какво трябва да направя?

Ако намерим загубена вещ, ще направим всичко възможно да се свържем със собственика и да я върнем. Ако не успеем да се свържем със собственика и вещта не е потърсена до 2 месеца от датата на заминаване, тя се изхвърля/унищожава.

Как мога да дам ОБРАТНА ВРЪЗКА за престоя си?

Моля, не се колебайте да се свържете с нас за коментари относно престоя си:

  • чрез онлайн анкетата ни;
  • чрез лична среща с мениджъра;
  • чрез попълване на анкетата във Вашата стая или
  • чрез изпращане на email до office@hotelfavorit.bg.

Годна ли е за пиене ВОДАТА ОТ ЧЕШМАТА?

В София водата от чешмата е безопасна за пиене. Бутилирана минерална вода на съвсем приемливи цени има навсякъде.

Предлагат ли се МЕДИЦИНСКИ УСЛУГИ?

В случай на внезапна болест или нараняване, незабавно се обърнете към персонала за съдействие или се обадете на 112.

Какво ЕЛ. НАПРЕЖЕНИЕ се използва в България?

Електричеството в България се доставя на 220/240 волта (V). Някои от електрическите туристически уреди се нуждаят от адаптер, за да функционират нормално.

Ел. контакти са по европейските стандарти Europlug и Schuko.

Къде мога да ОБМЕНЯ ВАЛУТА?

Валутата в България е български лев (BGN). Един лев е равен на 100 стотинки.

Централният фиксиран курс към еврото е 1 евро = 1.95583 лв.

В близост до хотела (по бул. "Кн. Мария Луиза" напр.) има няколко банки и обменни бюра. Банките обикновено са отворени от 08:30-09:00 ч. до 17:00 ч. от понеделник до петък.

СВОБОДНО ВРЕМЕ

Какъв е най-добрия начин да СЕ РАЗГЛЕДА София?

За подробна информация относно наличните възможности посетете КРАСИВА СОФИЯ.

Какви са МЕСТНИТЕ ТУРИСТИЧЕСКИ АТРАКЦИИ?

В София има множество туристически атракции. Градът предлага много исторически и религиозни места, културни и спортни събития, както и събития за забавление. За по-подробна информация вижте КРАСИВА СОФИЯ или МЕСТОПОЛОЖЕНИЕ или посетете сайта на Туристическия информационен център в София.

 

Къде наблизо има ТЪРГОВСКИ ЦЕНТРОВЕ и места за пазаруване?

По главната пешеходна търговска улица - бул. "Витоша" (пеша или на 1 / 2 спирки с метрото) има множество магазини и ресторанти.

Женският пазар и Халите са на пешеходно разстояние и предлагат широк избор от сезонни плодове и зеленчуци, сирена, меса, ядки, сладки и цветя.

Mall of Sofia се намира на около 15-20 мин. пеша от хотела или на около 10 мин. с кола/такси.

Paradise Mall е с много удобно местоположение, тъй като до него се стига директно със синята линия на метрото.

До Serdika Center Mall се стига с кола/такси за 10-20 мин. в зависимост от трафика.

Най-ниски цени

За директни онлайн резервации

Възползвайте се от нашите гарантирано най-ниски онлайн цени за конкретен период, като резервирате чрез директната ни резервационна форма.

Ранни резервации

Планирайте отрано и получете отстъпка!

Планувате отдалече работните си ангажименти или мечтаното пътешествие в София? Нашето предложение за ранни резервации ще Ви изкуши с ниските си цени!

Продължителен престой

Останете по-дълго и спестете допълнително

Ако възнамерявате да останете повече време в столицата и търсите най-доброто съотношение цена/качество, заповядайте при нас!

Вкусни изкушения

10% отстъпка „Добре дошли”

Всички директно резервирали гости получават като комплимент 10% отстъпка в ресторанта в деня на настаняване.

Трансфери

От и до летище София

За улеснение на нашите гости предлагаме трансфери от и до летище София, както индивидуални, така и за групи.

Красива София

София – съкровищница на култури и традиции

Впуснете се в едно вълнуващо пътешествие из традиции и нрави – още от зората, когато вече отминали култури са били в своя апогей, а градът ни – средище на европейската цивилизация, до времена, таящи полъха на Европейския Ренесанс, борбения дух на Българското Възраждане и силата на свободна България.

Екскурзии и турове

Опознайте България и открийте един нов свят

България предлага на всеки да открие своето любимо кътче, което ще покори сърцето му с обаянието на природата и духа на преплетени във времето традиции. Подарете си едно неповторимо приключение чрез организираните от нашите партньори екскурзии и турове и веднъж посетили дори само една от прелестите на страната ни, ще пожелаете да се докоснете до всички останали.